Over ons

Wij zijn TOP Zorgpersoneel

TOP Zorgpersoneel is gespecialiseerd in het matchen van de juiste zorgprofessional met de juiste functie en de juiste organisatie. Op persoonlijke en betrokken manier leggen we een verbinding tussen werkzoekenden en werkgevers, wij begeleiden het wervings- en selectieproces van begin tot eind. We vinden het belangrijk dat zowel organisaties als werkzoekenden op laagdrempelige manier contact op kunnen nemen bij vragen of problemen, wij zijn er om te helpen. TOP Zorgpersoneel kijkt verder dan alleen het CV en weet op doelgerichte manier de juiste mensen op de juiste plek te plaatsen.

Bonny van der Veen

Mijn naam is Bonny van der Veen, geboren en getogen in Assen. Ik ben getrouwd en moeder van 3 kinderen.

Nadat ik mijn MBO-SPW diploma behaalde ben ik een aantal jaren aan het werk gegaan in de gehandicaptenzorg bij diverse werkgevers. Toentertijd was het niet eenvoudig om als schoolverlater aan het werk te komen en een redelijk contract te krijgen, daarom koos ik ervoor om als flex-medewerker aan het werk te gaan.

Na een aantal jaren daar ervaring opgedaan te hebben ben ik aan het werk gegaan bij een uitzendorganisatie, zo ben ik uiteindelijk terecht gekomen in de wereld van de planning en daar ben ik vele jaren werkzaam in geweest.

In oktober 2018 besloot ik zelfstandig te worden en heb ik mij als zzp’er voor diverse organisaties ingezet. Veelal hadden deze organisaties knelpunten en dilemma’s die te maken hadden met flexibiliteit, roostering, capaciteit en flex-planning. Voor mij begint het oplossen van deze problemen met goed luisteren en aanvoelen vanuit praktijkervaringen. Waar is nou precies behoefte aan? Ik denk actief mee met een organisatie of kandidaat. Zo wil ik mijn bijdrage leveren aan het bieden van waardevolle zorg. Ik ga voor de juiste persoon op de juiste plek.

Lees meer

Janique Beishuizen

Ik ben Janique Beishuizen, geboren in de provincie Drenthe en nu woonachtig in de provincie Groningen met man en 2 fantastische (puber) kinderen (ja het kan). Ik ben altijd iemand geweest die, om mezelf in evenwicht te houden, 2 banen naast elkaar had. In de beginjaren was ik werkzaam bij (toen nog) Stichting gezinsverzorging (later overgegaan in Icare/Espria) en gaf ik daarnaast turnles.

Na 10 jaar lesgeven vond ik het tijd voor iets anders. Ik wilde mezelf sportief uitdagen en kocht een paard. De bedoeling was om recreatief te gaan rijden, maar dit mislukte en ik stortte me op de dressuurwereld waar ik t/m het Z ben gekomen en eigenlijk ben ik altijd een soort van penny meisje gebleven.

Binnen Icare heb ik op vele afdelingen en in vele functies mogen werken, van o.a. planner tot junior personeelsconsulent. Projectmatig werken heeft altijd goed bij me gepast, ik houd van klussen die een begin en een eind kennen. Daarnaast hou ik ervan om mee te denken en te zoeken naar de best passende mogelijkheid. Na het stoppen met lesgeven was de balans wat zoek en ging ik naast mijn kantoorbaan aan het werk als bedrijfsleider in de horeca. In dit bedrijf werden ook evenementen georganiseerd; iets waar ik mijn creativiteit in kwijt kon. Na de geboorte van mijn kinderen wilde ik wat minder werken en ben ik bij Stichting de Trans gaan werken. Ook hier heb ik vele functies mogen uitvoeren, van managementassistent en planner tot projectmedewerker.

Al deze stappen hebben me een ruime ervaring geboden en inzichten gegeven in wat belangrijk is binnen een organisatie. Ik ben mij bewust geworden van hoe belangrijk verbinden en samenwerken is, hoe ik graag wil werken en hoe ik graag wil dat het werkt. Ik wil door het inzetten van mijn talenten van betekenis zijn voor de ander. Voor mij is het ook belangrijk te kijken wat nu daadwerkelijk nodig is en wat gevraagd wordt. Het maakt me namelijk uit hoe we met elkaar omgaan en hoe de juiste zorg geboden kan worden. 

Lees meer

Melissa van Meerendonk

Mijn naam is Melissa van Meerendonk en ik ben sinds juni 2024 werkzaam in dit leuke team bij TOP. Ik woon in Nieuw Buinen samen met mijn man, die als zelfstandige ondernemer werkt, en onze twee jonge kinderen.

Mijn carrière in de zorg begon enkele jaren geleden en sindsdien heb ik veel ervaring opgedaan in verschillende sectoren, waaronder thuiszorg, revalidatie, en zowel somatische als PG-afdelingen. Al snel ontdekte ik mijn ware passie in de dementiezorg, een gebied waar ik me met hart en ziel voor heb ingezet.

Hoewel ik altijd met veel plezier in de directe zorg heb gewerkt, werd het onregelmatige werkrooster steeds moeilijker te combineren met mijn drukke gezinsleven. Daarom besloot ik op zoek te gaan naar een functie met regelmatige kantooruren, waarbij ik toch mijn zorgachtergrond kon benutten.

Bij TOP ondersteun ik Bonny en Janique op het gebied van planning en organisatie. Een hele leuke uitdaging, waarin ik mijn kennis van de zorg kan uitbreiden en mijn vaardigheden verder kan ontwikkelen. Een waardevolle bijdrage leveren aan dit TOP-team geeft mij veel energie!

Lees meer

Ervaring

Met jarenlange uitzendervaring zijn we in staat om snel te handelen, verder te kijken dan het CV en zo op slagvaardige wijze betrokken partijen tot dienst te zijn met zowel uitzenden, detacheren, opleiden en bijscholen en werven &selecteren. Kortom; de juiste kandidaat bij de juiste organisatie, TOP begeleidt.

Kwaliteit

Het leveren van kwaliteit in dienstverlening is voor iedereen belangrijk. Om dit te waarborgen doen wij waar we goed in zijn: Verbinden. Op een professionele en persoonlijke wijze werken we dagelijks aan het verbinden tussen werkzoekenden (latent of direct) en opdrachtgevers. Daarin denken we actief mee met alle betrokken partijen en waar nodig leiden we op.

Continuïteit in Flexibiliteit

Wanneer het gaat om een nieuwe functie of een nieuwe collega, is continuïteit belangrijk. Wij geloven in langdurige samenwerkingen, waarbij betrouwbaarheid, oprechte interesse en enthousiasme hoog in het vaandel staan. Wanneer je elkaar beter leert kennen, kun je elkaar ook écht van dienst zijn.